* De dilluns a dijous (del 13 al 16 de maig de 2013)
MARIA, ESTRELLA DEL MAR

Durant el mes de maig, els cristians tenim especialment present a Maria, mare de Jesús. 

Maria és model de confiança, entrega i abnegació. És com l'estrella que ens guia enmig del mar ("stella maris", deien els antics).

Inspirats per ella, oferim-nos també a Déu i als nostres semblants. 

Comencem aquests dies assajant l'Ave, Maria de Kairoi. Dijous, la cantarem tots plegats a la capella en l'Ofrena floral a Maria. 


Quantes coses a la vida,
que semblen omplir-ho tot,
i no són més que mentides
que s'amaguen dins el cor.
Tu has omplert la meva vida
estimant-me de debò.
Jo voldria, Mare bona, ser com tu...
  
En silenci escoltaves
la Paraula de Jesús,
i la feies Pa de vida
amb l'amor teu tan profund,
com llavor que cau a terra
i germina sense por.
Amb el cor ple d'alegria
et vull cantar:

AVE MARIA, AVE MARIA
AVE MARIA, AVE MARIA.

Des del temps de la infantesa
has estat al meu costat.
Prop de Déu jo em sentia
de la teva mà agafat.
Pel camí de l'esperança 
amb la fe jo m'he trobat,
i a la nit sempre has estat la meva llum.

No ens deixis, Mare meva!
Resta sempre així com cal,
perquè pugui, cada día,
compartir amb els germans
tot el que has fet en nosaltres:
un somrís d'eternitat.
La pregària més sencilla et vull cantar.

Comentaris