* Dijous, 16 de gener de 2013
PREGÀRIA: ENSENYA'M A ESTIMAR

Quan vegi a algú que sofreix,

Jesús, ensenya'm a estimar.

Quan tingui oportunitat

de compartir el que tinc,

Jesús, ensenya'm a estimar.

Quan trobi a algú descoratjat o trist,

Jesús, ensenya'm a estimar.

Quan em necessitin en la meva família,

Jesús, ensenya'm a estimar.


Quan comparteixi el meu temps

amb els meus amics,

Jesús, ensenya'm a estimar.

Quan vegi situacions que no siguin justes,

Jesús, ensenya'm a estimar.

Ensenya'm, Jesús amic,

a donar la vida pels altres.

Ensenya'm a viure tot

el que vas ensenyar

per a donar fruits d'esperança,

on em toqui viure. 



1. Què et sembla que signfica la vinyeta d'en Fano? Explica-ho.

2. Descobreix les contundents paraules que ens etziba l'evangelista Joan a una de les seves cartes: clica aquí.

Comentaris