JO HAVIA DEMANAT A DÉU

JO HAVIA DEMANAT A DÉU...  


Aquest text anònim és gravat sobre una placa de bronze en un institut de readaptació de Nova York. Recorda'l quan pensis que Déu no fa cas de les teves pregàries... 





Jo havia demanat a Déu la força per triomfar; 
Ell m’ha fet dèbil perquè aprengui el gust de les coses petites... 

Jo li havia demanat la salut per fer coses grans; 
Ell m’ha donat la malaltia perquè faci coses millors... 

Jo li havia demanat la riquesa per ser feliç; 
Ell m’ha donat la pobresa perquè sigui assenyat... 

Jo li havia demanat el poder perquè els homes comptessin amb mi; 
Ell m’ha donat la feblesa perquè jo necessiti només Déu... 


Jo li havia demanat un company per no haver de viure sol;
Ell m'ha donat un cor capaç d'estimar tots els germans...

Jo li havia demanat de tot per fruir de la vida;
Ell m'ha donat la vida perquè fruixei de tot. 

Jo no he rebut res del que havia demanat;


Però tinc tot el que podia esperar,

perquè, encara que digui el contrari, 
Déu m'ha escoltat i sóc el més feliç dels homes. 

Comentaris