VINE A VEURE!! (setmana del 20 al 24 de setembre)

VINE A VEURE...

...COM ARRIBA LA TARDOR!



El proper dimecres dia 22 de setembre comença la TARDOR. L'estiu ja ha començat a acomiadar-se fins l'any que ve. A més, les fulles dels arbres al terra i el canvi de color en el follatge fan advertir la imminent arribada de la nova estació.


Com ja és tradició, deixem que la melodia de les Quatre Estacions de Vivaldi ens transporti  cap a la tardor, mentre gaudim de la màgia de la música clàssica. La natura, tan bella i tan sàbia, ens porta la pluja, la fresca, els dies es van fent més curts i les nits més llargues... Cuidem-la , respectem-la i protegim-la!!!



El Otoño de Vivaldi - AUDICIÓN + BITS INTELIGENCIA para Niños   (1:10) Infantil i C.Inicial






A partir de C.M., VIVALDI ● OTOÑO Allegro ● KARAJAN
(3:17)



Dites i refranys de tardor



...COM DESCOBRIM LA NOSTRA INTERIORITAT

Una PREGÀRIA i una cançó per a cada edat ens ajudaran a expressar les nostres emocions, i a descobrir que no estem sols, i que Déu és ben a prop nostre si sabem obrir-li el nostre cor amb confiança i amor. Recorda que pots entrar a l'Estel del Matí des de casa sempre que vulguis!!!👪👫

E. INFANTIL , CICLE INICIAL I CICLE MITJÀ




PREGUEM CANTANT, UNINT-NOS A TOTS ELS NENS I NENES DEL MÓN (4 : 22)


   CICLE SUPERIOR I E.S.O.


SENYOR, AJUDA'M A TROBAR EL MEU LLOC EN EL MÓN


Senyor, busco el meu lloc en el món, però a voltes dubto i em costa trobar-lo.

M'ho has donat tot :  ULLS per a veure i gaudir, ORELLES per a escoltar i entendre, un COR per a estimar i sentir, un CERVELL per a aprendre i pensar, MANS per treballar i abraçar, PEUS per a córrer i ballar... 

HO TINC TOT!!!...Però no sempre sé com fer-ne un bon ús.

Tu m'has regalat la VIDA, i vull agraïr-t'ho fent alguna cosa bona i bella amb ella.

Ajuda'm a descobrir els teus DONS, els meus TALENTS i CARISMES, per posar-los al servei de les persones que estimo, de la família i dels companys i amics.

Il.lumina'm per tal que descobreixi què fer per posar tot allò que m'has regalat al servei dels altres, i descobrir així quina és la missió que em tens reservada, ara que sóc jove i després com a persona adulta.

Gràcies, Senyor, per caminar al meu costat. No em deixis mai de la teva mà. AMÉN.


"¡Qué bonita, la VIDA!" Dani Martín  (4 : :35)



...COM EXPRESSEM EL QUE PORTEM A DINTRE!


Segueix les instruccions dels teus professors i entre tots farem que  el lema d'enguany es faci present a les classes,  als espais comuns de l'escola i al mural de l'entrada, donant alegria i vida a la nostra escola, i sentit al carisma adoratriu, que amb creativitat i amb determinació va impregnant el dia a dia de la comunitat educativa.






Comentaris