* Dimecres, 6 de març
PARÀBOLA DE L'AMIC INOPORTÚ

Aquesta paràbola de Jesús ens convida a ser insistents i perseverants en la nostra pregària i a l'hora de fer el bé. No llencem mai la tovallola, no ens rendim mai davant l'adversitat i el desànim.


PARÀBOLA DE L'AMIC INOPORTÚ (Lc 11, 5-8)

"Si algú de vosaltres té un amic, i aquest el va a trobar a mitjanit i li diu: "Amic, deixa'm tres pans, que un amic meu ha arribat de viatge, se m'ha presentat a casa i no tinc res per a donar-li", segur que no li respondrà de dins estant: "No m'amoïnis, la porta ja és tancada i tant jo com els meus fills ja som al llit; no em puc aixecar a donar-te'ls." Us asseguro que, si no s'aixeca a donar-los-hi per fer un favor a l'amic, la impertinència d'aquest l'obligarà a aixecar-se per donar-li tot el que necessita." 

Comentaris